#KIA

INTERBRAND'İN "EN İYİ KÜRESEL MARKALAR" LİSTESİNDE KIA MOTORS 5 BASAMAK YÜKSELDİ

| 7 Ekim 2016 #KIA

Interbrand tarafından yayınlanan 2016 raporuna göre KIA, geçen yıla oranla beş sıra yükselerek, dünyanın en değerli 69'uncu markası haline geldi. Interbrand'in "En İyi 100 Küresel Marka" listesine göre, geçen seneye oranla 7 kat yükselen KIA'nın küresel marka değeri, son bir yılda yüzde 12 büyüyerek, 5,7 milyar dolardan 6,3 milyar dolara ulaştı.

Bu büyüme, KIA'nın 2006 yılından bu yana gelecekteki büyümesinde ana stratejisi olarak benimsediği "Tasarım Temelli Yönetim Sistemini"nin başarılı uygulamasının bir sonucu olarak gerçekleşti. 2006 yılından bu yana kaydedilen 7 katlık (yüzde 603) artış ise bu stratejinin en iyi göstergesi olarak dikkat çekti.

KIA Motors yaptığı açıklamada ekonomik belirsizlik ve durağanlığa rağmen KIA'nın marka değerinde yaşanan artışa vurgu yapıp bunun, şirket çapında ortaya konulan yoğun çabaların yansıması olduğu ifade edildi.

Interbrand'in Marka Değerleme Küresel Direktörü Mike Rocha ise son yıllarda KIA'nın marka değerinde görülen etkileyici büyümenin nedeni olarak, markanın tüketicisiyle arasında güçlenen bağı işaret etti.